Ni ga izgovora za dobro zimsko vožnjo

Verjamemo, da kljub hladnejšem, marsikje snežnem vremenu, motorja niste prepustil samevanju. Tako hladnejši del jeseni kot zima ne rabita razlog, da nebi vozil! Pomembno pa je, da ne poskrbite samo zase (da vas ne prezebe), ampak primerno tem času tudi za motor.

Uporabljaj ščitnike rok

Če voziš off-road potem verjetno že imaš ščitnike rok, sicer ti jih toplo priporočamo. Večkrat tisti, ki vozijo na progah menijo da so nepomembna, a pri enduro vožnji se izkažejo za nepogrešljiva. Poleg zaščite pred umazanijo, prahom in zemljo, ki jo meče izpod koles in zaščito pred vejami, ščitijo tudi pred mrzlim vetrom, kajti hladen zrak z lahkoto prodre čez rokavice, sploh če nimate toplejših, zimskih. Komb

Nadgradi stopalke

Zdrsi iz stopalk znajo biti zelo moteči. Sploh takrat ko najmanj želimo, na ovinkih, pri piljenju tehnike, ali pa proti koncu dneva ko smo že utrujeni. Footpegs pa nam nudijo več oprijema kot prvogradnje in omogočajo, da podplat lepo stabilno počiva med vožnjo. Na voljo so vam v različnih barvah za večino znamk kros motorjev.

Uporabi mrežo za hladilnik

Marsikdo ne pomisli, da se bo motor pregrel če ga voziš v hladnem, mokrem vremenu. Ampak ko to spremlja še blato, mokro suho listje, se vse to kopiči in zamašuje hladilnik. Twin Air mreža za hladilnik odpravi to težavo prijemanja jesensko zimske umazanije na hladilnik. Fina mreža se namesti na hladilnik motorja, tako da ga ne zapaca blato kot je to vidno na zgornji sliki desno.

Uporabljaj ustrezne pnevmatike

Mogoče boš moral zamenjati tudi pnevmatike za mehkehši teren, za blaten in off-road. Preveri tudi obrabljenost pnevmatik. Obrabljene imajo bistveno slabše vozne lastnosti, zato ob menjavi priporočamo nakup novih. Včasih nas stranke vprašajo, če imamo na voljo tudi rabljene. Ne, po navadi jih nimamo, saj jim ne gre zaupati. Zato pa še toliko bolj skrbimo za ugodne cene novih!
Priporočamo tudi, da prilagodiš tlak v pnevmatike terenu. Pri kros motorjih se ponavadi uporablja 0.80bar predaj in 0.90bar zadaj. V pesku, blatu pa 0.8bar spredaj in zadaj 0,65bar. Če pa so na terenu tudi skale, kamenje in korenine priporočamo dvig tlaka. Tudi do 0.95bar spredaj in zadaj do 1.20bar.

Uporabi spyke vijake

V ekstremnih pogojih, ob vožnji po zmrznjenem terenu, velikem blatu, ledu, zbitem in pomrznjenem snegu so vam lahko v pomoč vijaki za gume. Z lahkoto jih lahko privijačiš, na voljo pa so ti različne dolžine vijakov.

Ne pozabi ga čistiti

In nenazadnje naj bo po prijetni vožnji tudi čiščenje prijetno. Da pa bo poleg prijetnosti tudi hitro priporočamo uporabo Muc-Off sredstev in pripomočkov za čiščenje. Z njimi bo čiščenje veliko bolj obvladljivo. S primerno ščetko od Moose Racing boš lažje čistil in negoval verigo.

Si želiš še več nasvetov, biti obveščen o novostih in prejeti posebne popuste? Prijavi se na naše e-novice.